Thriller in coronatijd

snellius 12 augustus 2022
Dit boek mogen ontvangen van ThrillerZone. Het was het eerste boek dat ik las van Bernard Minier en het is me uitstekend bevallen. De verhaallijn is actueel, het gaat over de afgelopen tijd, dreigend en spannend. De schrijver heeft de actuele toestanden omtrent het Covid virus verweven in Afrekening. Mondkapjes, de avondklok en de aversie hier tegen bij de inwoners van Toulouse en in de rest van Frankrijk komen er allemaal in voor. Ook al is dit al het zevende deel, het is gelukkig ook zonder de andere delen gelezen te hebben een goede kennismaking met Martin Servaz en zijn team. Geen losse eindjes en mooi afgerond verhaal,

Meer recensies van snellius