Kasteelmysterie

snellius 29 januari 2022
Dank aan ThrillZone, dat me in staat stelde om dit boek Astarte van de mij nog onbekende auteur Petra Starke te lezen.
Nadat er een vermoorde vrouw in een ondergrondse parkeergarage gevonden werd, doet rechercheur Sam Faingart nog een lugubere vondst van een tweede dode vrouw in de naastgelegen garage. Met hulp van forensisch patholoog Olivia Vandenberghe, die tijdens de autopsies ontdekte dat er een verband bestaat tussen deze zaak en die van een vijftig jaar oude moord in een Vilvoords kasteel, dat deze moorden ook verband lijken te houden met de ontvoering van verschillende andere vrouwen, waaronder de kasteeleigenares.
Het boek bevat zo verschillende verhaallijnen die in het begin niets met elkaar te maken leken te hebben, maar uiteindelijk toch allemaal bij elkaar komen met tot slot een verrassende wending.
Het boek met plezier gelezen en kijk uit naar een volgend boek van deze schrijfster.

Meer recensies van snellius