Wijs en supergrappig boek

SofieIm 18 juni 2023
Amai, die Erik Segers kan zich best wel inleven in een vrouw. Misschien zit er dan toch een vrouw in elke man. Haha. Het was fijn om soms herkenbare gedachten te lezen, zoals: ik zou weleens weten hoe het voelt om een erectie te hebben. Het verhaal van ‘Elke Man Is Een Vrouw’ is waanzinnig, bij de haren getrokken, van de pot gerukt en dan weer ín de pot geduwd, compleet geschift én toch zit er een logica in die je eerst niet ziet, maar die naarmate de puzzelstukken samenvallen je een heel fijn yes, yes, yes!-gevoel geeft. Je wordt op een onweerstaanbare wijze in deze crazy story gezogen. Leuk ook: er zit behoorlijk wat seks in, maar ’t is heel gevarieerde seks, da’s dus helemaal prima. Haha. Echt een wijs, knap geschreven en supergrappig boek dat leest als een TGV van de toekomst. M’n lachspieren schoten soms in een kramp. Bijna was ik klaargekomen van het schateren. Of had het ergens anders mee te maken? Misschien zit er wel een man in elke vrouw.

Meer recensies van SofieIm