Te traag

Son370 09 juni 2024
Zonder af te willen geven op het verhaal kom ik toch niet boven 3 sterren uit. Het heeft niks te maken met de plot want dat heeft me zeker geboeid.
Mijn punt is dat het verhaal een te traag verloop heeft waardoor mijn aandacht hier en daar wat aan het verslappen was. De personages liggen me goed, de figuur Evie blijft nog steeds vaag maar dat houdt de spanning vast. Op de één of andere manier was ik in de veronderstelling dat boek 3 het laatste deel van de serie was daarom was ik aan het eind iets teleurgesteld dat dit niet zo was.
De lezer blijft onwetend over Evie haar verhaal waar af en toe een klein tipje van de sluier wordt opgelicht. Kom maar met deel 4.

Meer recensies van Son370