Geweldige taal, geweldig boek, wat een leesplezier!

SonHau 04 juni 2023
Ik heb dit boek in het Duits gelezen, en het was een even geweldig plezier als alle andere boeken van deze schrijver.

Mijn favoriete roman is ‘Het einde van de eenzaamheid’ , dat is misschien het meest intensief boek dat ik ooit heb gelezen. Ik heb het sindsdien al twee keer cadeau gegeven en werd niet moe met de aanbeveling van dit werk aan vrienden en bekenden.

Wells heeft een geweldige en meest expressieve taal, en ik ken tot nu geen enkele schrijver hoe met zo mooie woorden en indrukwekkende zinnen over verlies en verdriet schrijft, Wells heeft mij huilend en lachend tegelijk terwijl ik met het lezen van zijn romans bezig ben. Wat een ontzettend getalenteerde mens!

Meer recensies van SonHau