Dit boek overtrof al mijn verwachtingen

SonjaDiane 19 juni 2024
Lara is samen met haar vele zussen opgevoed en opgegroeid met maar 1 doel, trouwen met de zoon van de vijand om op die manier haar land in vrede te kunnen laten leven. Lara is degene die met koning Aren trouwt, en zij is vastbesloten om ervoor te zorgen dat de uitbuiting door zijn land stopt. Maar Aren blijkt niet zo slecht als wat Lara gedurende haar opvoeding heeft gehoord. Hoe langer zij bij Aren is, hoe meer zij zich gaat beseffen dat wat haar vader en zijn onderdanen haar hebben ingeprent wellicht anders in elkaar steekt.

Ik kocht dit boek omdat ik de junibox van So many pages had ontvangen en dit bleek het derde deel uit deze serie. Wist ik veel! Omdat dat boek er zo prachtig uit zag besloot ik de eerste twee delen dan ook maar te kopen en ik begon vrijwel meteen met lezen. En het overtrof al mijn verwachtingen! De personages worden niet echt uitgediept, ik hoop hen in het tweede deel wel iets beter te leren kennen, maar dit was niet storend. De schrijfster heeft erg haar best gedaan om de wereld tot in detail te beschrijven, net als de gebeurtenissen in het boek. Ik was een paar keer een beetje bang dat het verhaal voorspelbaar zou gaan worden (je kent het vast wel, zo’n romance boek waarin je bij voorbaat al weet dat een van de twee geliefden iets doet waardoor ze tóch niet bij elkaar komen, om vervolgens tóch bij elkaar te komen) maar dit was helemaal niet het geval. Het was een spannend boek met wat romantiek en wat spicy scenes, een boek dat ik maar moeilijk weg kon leggen.

Meer recensies van SonjaDiane