Alles draait om kerst

Stefanie L 22 oktober 2024
Holly Winters is een echte workaholic. Al meerdere jaren stopt ze ziel en zaligheid in haar redactiewerk voor het televisieprogramma 'Alles draait om liefde'. En nu haar baas ein-de-lijk van plan is om met pensioen te gaan lijkt niets haar beloofde promotie tot eindredacteur nog in de weg te staan.
Olivier Wolfs, zoon van mediamagnaat John Wolfs, die al een tijdje meedraait in de televisiewereld. Wanneer Holly hoort dat deze nepo-baby ook wel oren heeft naar de functie ziet ze haar kansen als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Maar niets blijkt minder waar; Holly en Olivier krijgen beiden één, ultieme kans om te bewijzen dat zij de beste kandidaat voor de rol zijn. De uitdaging: een item maken dat gekozen wordt voor de jaarlijks terugkerende kerstuitzending.
Holly is vastbesloten om haar onuitstaanbare concurrent te verslaan, want een ding is zeker: zij en Olivier hebben niets met elkaar gemeen. Behalve dan misschien een enorm, wederzijdse afkeer. En daar kan zelfs de magie van kerst niks aan veranderen... toch?

Een verhaal wat mij aan “all you need is love “ moet denken. Met een leuke haat liefde verhouding met je collega, met een achternaam van papa kom je heel ver , denk je?! De strijd om de gewilde baan word een strijd. Holly het gevoel mens en Olivier een stuk zakelijker. Een hele fijne feelgood met humor, gevoel en liefde. Ook genoten van de papa’s zo mooi hoe dat beschreven word. Leuk dat boek zich een
Deel in Utrecht afspeelt, herkenning van de plaatsen. Dank je wel Iris dat ik je boek mocht lezen. Een aanrader komende tijd.

Meer recensies van Stefanie L