Hartverwarmend

Stefanie L 16 september 2024
Wat heb ik weer uitgekeken naar het nieuwe boek van Esther, wat een mazzelaar dat ik het al ruim voor de release datum mocht ontvangen, gisteren heb ik de hele dag genoten ( heel rustig gelezen) van het mooie verhaal van St Michael’s Mount. Het is prachtig en beeldend geschreven, vanaf het begin zit je meteen in het verhaal. Zo geschreven dat als je er nog niet geweest bent gelijk naar toe wilt gaan.
Amalia de lieve, warme en zorgzame tante, geeft Iselle een kans om een paar weken te ontspannen en te genieten in het mooie Cornwall waar ze 16 jaar niet meer geweest is.

Nicholas ( Nick) wat is hij leuk. Weer een favoriet erbij, de lieve zorgzame vader met een hoop zorgen.
Iselle wat heeft deze dame een groot , soms een beetje te groot , dat ze zichzelf voorbij gaat. Maar wat zou iedereen graag een Iselle in hoor kring willen hebben.

Kyle en Skye de kids van Nick. Kyle een tiener met zo’n gevoelig hart, ik smelt en voel mee met deze lieve jongen. Zo oprecht uit zijn hart. Zijn zusje is zijn alles.
Lieve Skye is zo leuk, lief en een wijsneus.

Ik kan nog wel even doorgaan, maar echt lieve mensen dit boek is weer zo enorm mooi, intens en liefdevol verhaal. Hoe doe je dit steeds weer lieve Esther?

Meer recensies van Stefanie L