Voor ik je laat gaan

Stefanie L 23 juli 2024

Twee gebroken harten. Eén tweede kans. Voor ik je laat gaan van Kennedy Ryan is een onvergetelijke second chance romance voor fans van Colleen Hoover en Rebecca Yarros. Yasmen en Josiah zijn zielsverwanten. Ze hebben de once in a lifetime-liefde waar je van droomt: een tijd vol passie, hard werken, grote dromen en veel liefde, ook voor hun twee kinderen. Maar dan treft het noodlot hun familie en het leven waar ze van droomden lijkt onherstelbaar gebroken. Yasmen raakt in een depressie, Josiah stort zich op het runnen van het restaurant en langzaamaan raken ze elkaar kwijt. Tot Yasmen het niet meer aankan en een scheiding aanvraagt. Twee jaar later hebben ze een nieuw ritme gevonden in het co-ouderschap van hun twee kinderen en het runnen van hun succesvolle restaurant. Ook beginnen ze allebei voorzichtig met daten. Maar als magneten blijven Yasmen en Josiah naar elkaar toe bewegen, en beginnen ze zich af te vragen of ze elkaar écht kunnen laten gaan… ‘Rauw, realistisch en schitterend.’ Colleen Hoover ‘Hartverscheurend, sexy en hoopvol. Kennedy Ryan stort haar hele ziel in alles wat ze schrijft.’ Emily Henry

Een boek vol rauwe en pure emoties. Heel mooi en liefdevol geschreven, respect voor elkaar. Mooi, maar ook verdrietig om te lezen hoeveel pijn en verdriet kunnen hebben. Verlies verwerkt iedereen op een andere manier. Onwijs mooi hoe Yasmen en Josiah het doen ,om ervoor te zijn voor de kinderen en het restaurant . Voor veel mensen zal dit een voorbeeld kunnen zijn, echte pure liefde , ook al is dit zonder ( liefdes) partners te zijn. Een tweede kans is wat je deze 2 lieve mensen gunt. ga zelf het verhaal lezen om te genieten van het mooie verhaal. Bedankt Ilona en ls Amsterdam voor het exemplaar en het mee mogen doen aan de buddyread.

Meer recensies van Stefanie L