De Sage van Siliah

suusleesboeken 04 juni 2024
Ik mocht meedoen aan deze leuk blog-tour dank je wel Mirjam. Wauw. De sage van Siliah. Mooi boek. Je wordt vanaf de eerste blz al meegezogen in het verhaal. Innerlijke kracht Levenslust en Liefde staan centraal. Goede karakter beschrijvingen ven de personages. Het verhaal heeft de nodige drama maar zeer spannend beschreven. De liefde staat centraal met de nodige humor en magie Siliah het hoofdpersonage is een hele sterke vrouw. Ze moet elke keer voor zichzelf opkomen en zichzelf bewijzen. Er gebeuren mooie dingen in het boek. Maar er gebeuren ook hele nare dingen met Siliah. Het is vlot geschreven en het leest ook heel erg vlot weg. Ik vind het wel een aanrader
3.5 ster

Meer recensies van suusleesboeken