Het meisje bij het venster

Ik kreeg de vraag van @frank_peters_auteur Het meisje bij het venster te lezen. Altijd zei ik .
Dit is het debuut van Frank
Het boek boeit je meteen en het houdt je tot de laatste bladzijde vast. Zo intrigerend en meeslepend
Je leest het gecombineerd met heden en verleden. Een mysterie rond een verdwenen schilderij. De schrijfstijl van Frank laat je moeiteloos meenemen in zijn levendige beschrijvingen.
Dit boek onderscheid perfect de spanning,humor, balans en emotie. In verschillende verhaallijnen wordt je meegenomen naar het verdwenen schilderij,en op een ander moment zit jein de 17de eeuw.
Het is Amazong hoe Frank erin slaagt de verhaallijnen moeiteloos in elkaar over te laten lopen. Je voelt de spanning continu
Ook heeft het boek de nodige humor

Ik ben benieuwd naar deel 2
4,5 ster