Wat een fijn leesboek.

Suzanne 21 juli 2024 Auteur
Leonie heeft een drukke baan als leerkracht van groep twee. Ze is tevreden met haar leven, haar huis, haar vrienden en haar kat. Ze heeft zo haar dromen: een boek schrijven, én iemand vinden om haar leven mee te delen. Dan komt de zomer waarop ze actief met die dromen aan de slag gaat. Maar het lot moet ook aan de bak, in de vorm van zeven briefjes die ze verstopt op verschillende plekken. Zo hoopt ze een leuke man te ontmoeten.

Het idee van dit boek is aantrekkelijk. De zeven briefjes en wat ermee zal gaan gebeuren wekken nieuwsgierigheid op zodat je door wil lezen. Schrijven en onderwijs hebben mijn persoonlijke interesse, dus er waren best wat herkenbare dingen in het boek.
Het midden kabbelt wat, maar op dat moment voel je je al zo betrokken bij Leonie dat je door wil lezen. En dat wordt beloond met een mooi en ontroerend einde.

Meer recensies van Suzanne