onweerstaanbare chemie

Sonja 10 juli 2023

"Op één voorwaarde" is een betoverend vervolg in de Dreamland Billionaire-serie, waarin we opnieuw worden ondergedompeld in het verhaal van Declan en Iris.

Declan wordt geconfronteerd met de taak om de erfenisclausule van zijn grootvader te vervullen, die vereist dat hij trouwt en een gezin sticht. In een onverwachte wending stapt Iris, Declans assistente, naar voren en stemt ermee in om met hem te trouwen, zodat hij zijn erfenis kan veiligstellen. Terwijl Declan en Iris hun tijd samen doorbrengen en de schijn ophouden van verliefdheid, vervagen de grenzen tussen realiteit en spel steeds meer.

Het is een genot om getuige te zijn van de onweerstaanbare chemie tussen Declan en Iris. Ze belichamen werkelijk de term 'soulmates' en hun liefdesverhaal raakte me recht in het hart. De spanning tussen hen is voelbaar en houdt je op het puntje van je stoel. Het was een waar genot om te zien hoe Declan, de norse zakenman, langzaam maar zeker smelt voor de charmes van Iris.

Wat dit boek nog sterker maakt, is het feit dat Iris een sterke vrouwelijke hoofdpersoon is. Ze weet haar grond goed te behouden tegenover Declan en laat zien dat ze niet zomaar iemands marionet is. Haar vastberadenheid en zelfstandigheid maken haar tot een bewonderenswaardig personage.

Daarnaast is de evolutie van Declan gedurende het verhaal een aspect dat ik enorm waardeerde. Zijn persoonlijke groei en de transformatie die hij doormaakt, voegen diepte toe aan zijn karakter en maken hem tot een zeer boeiende hoofdpersoon.

De vriendschap tussen Iris en Cal, een andere belangrijke bijfiguur in het verhaal, is gewoonweg perfect. Hun onderlinge band en de manier waarop ze elkaar steunen, voegen een extra laag toe aan het verhaal en versterken de emotionele impact ervan.

Meer recensies van Sonja