Sunny en het beest(je)

Tamara Nome 22 juli 2024
*****
“Zag ik nu echt een lekkerding over de weg rennen met een levende kip onder haar arm ?”
Ash doet niet aan een relatie, dat heeft hij wel gedaan maar daar is hij zo door kapot gemaakt dat hij nu alleen nog maar aan one-night-stands doet. Sunny vind Ash maar arrogant, verwaand, egocentrisch, oftewel alles wat ze niet wil. Ooit hebben ze samen een nachtje samen door gebracht maar sinds die nacht gedraagt Ash zich als een eikel. Maar als ze per toeval tegenover hem komt te wonen met haar zoon en kip worden ze toch naar elkaar toe getrokken, per toeval of is het gewooon zoals het zou moeten zijn.

Dit is het derde boek van de Hell’s Ink serie en elke boek is gewoon geweldig. Dit keer volgen we Ash en Sunny, die allebei de littekens dragen van liefde uit het verleden. Die manier waarop de hoofdpersonen ziin beschreven is weer zo goed gedaan. Wederom een sassy FMC en een te stoere MMC met een heel klein hartje. Ik heb zitten gieren van het lachen, een traantje gelaten om de pijn uit het verleden en heden en soms kon ik de personages wel wurgen van woede. Wat ik ook prachtig vind is dat er van de personages uit de voorgaande twee delen ook nog genoeg bijrolletjes zijn weg gelegd.

Ik mocht dit pareltje lezen voor Sisters Press en echt wederom heel erg bedankt! Dit boek krijgt van mij 5 sterren want ik vind deze serie gewoon echt geweldig. Ben jij opzoek naar een feelgood met enemies tol overs en he falls first tropes en daarbij ook een sassy FMC en een bad ass tattoo daddy? Ga deze serie lezen !!!

Meer recensies van Tamara Nome