Heerlijk, humor en Spicey

Tamara Nome 09 juni 2024
“Hij wilde dat mijn onschuldige zus zijn onderdanige bruid zou worden. In plaats daarvan krijgt hij mij”

De meedogenloze koning van de Sinacore Maffia dwingt mij vader tot een huwelijk met mijn tweelingzus, een mooie trofee vrouw voor aan zijn arm. Alleen besluit mijn zus om te vluchten en zal ik om mijn vader en haar te beschermen haar plaats innemen. De reden dat hij haar wilde en niet mij. Ik ben niet lief, ik ben niet zwak, ik bijt terug. Als hij beseft wie ik ben, belooft hij dat ik zal boeten voor mijn bedrog.

Oh mijn god wat een boek !!!! Maffia Romance is echt helemaal mijn ding en dit boek heeft mij om ver geblazen, WAUW. We volgen Carina en Luca. Luca is het hoofd van de Sinacore familie en Carina is zijn gedwongen bruid. Er gebeurd van alles in dit verhaal moord, gedwongen huwelijk, haat en nijd tussen verschillende families en een dochter die alles voor haar vader en zus overheeft zelfs haar leven. De opbouw is kort en heftig, ik zat vanaf de eerste bladzijde in dit verhaal. De hoofdpersonen zijn zo geloofwaardig en krachtig neergezet, hier heb ik echt diepe respect voor. Behalve actie en humor is er natuurlijk ook spice en die is heerlijk !!!
Dit boek krijgt van mij 5 sterren en ik kan niet wachten op het volgende deel, ik gok dat het verder gaat waar de epiloog in dit boek mee eindigt. Ben je opzoek naar een maffia romance met en brute MMC en een sassy bitchie FMC ga dit pareltje dan snel kopen en lezen.

Meer recensies van Tamara Nome