007 meets 50 shades 3.0

Tamara Nome 11 juli 2024
“Haar toewijding gaf haar vervulling, zijn verraad vernietigde haar”

Eve St James trouwde met Alex McKay, ze had haar hele leven voor zich. Ze waren het gouden stelletje binnen de FBI maar ‘s nachts gaf zij zich volledige aan hem over en werd hij “De Meester”. Ze gaf zich volledig over aan de duistere wereld vol genot. Maar dan verandert alles als het noodlot toeslaat en er een missie verkeerd tot zijn einde komt. Eve wordt ontvoerd en Alex moet alles op alles zetten om haar terug te vinden. Gebroken en verloren zitten Alex en Eve nog steeds met elkaar in een spiral van plezier en ellende die door niets verbroken kan worden. Tot dat er een bedreiging uit het verleden van Eve weer de kop opsteekt. Alex zet alles op alles om haar te redden en om haar hart terug te winnen.

Ketenen van het verleden is alweer het vierde boek van de “Meesters en Huurlingen” reeks van Lexi Blake. Zoals hierboven beschreven volgen we in dit verhaal Eve en Alex, hoe het perfecte leventje eindigde, hoe ze samen leven na de ontvoering en hoe het verder gaat nu ze samen de missie aan gaan om de dreiging te vernietigen. Het verhaal is mooi opgebouwd met alles informatie perfect verwerkt en de spanning wordt perfect opgebouwd. Oh en niet te vergeten de smut is SMUTTY !!!!! Ik kreeg er het wel weer warm van. En dan de afsluiting van de boek, mijn god !!!! Ik wil verder met het volgende deel alstublieft....

Ik ben heel erg fan van deze reeks, suspense romance is echt helemaal mijn ding. Dit boek krijgt van mij 4 sterren, waarom geen ? Omdat het einde te schokkend is en ik verder wil lezen haha. Ben je op zoek naar een 007 met D/S en een klein beetje drama, go get this book !!!

Meer recensies van Tamara Nome