Passie en wraak

Tamara Nome 22 juli 2024
“Liefde is een wapen, het dodelijkste wapen.”
Emily is altijd gewaarschuwd door haar vader, liefde is het dodelijkste wapen. Maar wanneer Emily, Noah ontmoet stort ze zich halsoverkop in het heetste en tegelijk ook het duisterse avontuur. Noah is op missie een wraak missie, als huurmoordenaar van de Gianni familie richt hij zijn pijlen op Emily. Gevoelens zijn hier niet alleen wraak, tenminste dat is wat hij zichzelf voor houdt.

Dit is het tweede boek wat ik van Aidèe James heb mogen lezen en ik ben echt een Maffia romance girl. Het verhaal is weer prachtig opgebouwd, de personages zijn zo echt en puur neer gezet dat je bijna verwacht dat het je buren zijn. De spanning wordt perfect opgebouwd en de plottwist is gewoon wauw ! Die zag ik niet aankomen, ja toen het eenmaal zo ver was haha. Wat we vooral niet mogen vergeten is de SPICE, die echt heel SPICEY is !!!

Ik mocht dit pracht stuk lezen van Sisters Press en ik ben ze heel erg dankbaar, ik vind echt dat het geweldig doen met de boeken die ze uit brengen. Dit boek krijgt van mij 5 sterren, ik ben gewoon fan van de Maffia Romance en deze schrijfster heeft de magie om je zo mee te nemen dat je alles vergeten, je omgeving, je wederhelft en je kind :P. Echt ga dit boek lezen!

Meer recensies van Tamara Nome