Sassy baby mommie meets Grumpy baby papa.

Tamara Nome 19 mei 2024
“Een oud russisch spreekwoord zegt, dat verliefd worden is als een muis die in een doos valt. Als je eenmaal gevallen bent, zit je gevangen.”

Na een wilde, hete nacht met te veel margarita’s komt Amanda erachter dat ze zwanger is, ze weet alleen niet meer wie de vader is. Op de bruiloft van haar beste vriendin staat hij opeens voor haar neus, na maanden zoeken. Alexi een gevaarlijke man op het ijs ziet haar staan de one nightstand die zoveel indruk heeft achter gelaten. Al snel komt hij er achter dat hij papa wordt en ze besluiten om de baby als vrienden samen op te voeden. Dat is toch niet zo moeilijk ?

Puck me baby is mijn eerste sportsromance en ik moet zeggen hij heeft mij zeker niet telleurgesteld. Het is het vierde boek in de Bad Motherpuckers serie en ik heb er van genoten. Het is een heerlijk sassy humor volle feelgood met de nodige drama en een beetje spice. De hoofdpersonen zijn heel goed beschreven en hierdoor leef je echt mee met hun emoties. Er kwam zelfs een klein traantje over mijn wang gelopen en dat heb ik niet snel met feelgood boeken. Ik heb ook gelijk de voorgaande 3 delen op mijn kindle gezet !

Het boek krijgt van mij 4 sterren. Als je houdt van ijshockey smut, sassy fmc en een sago mmc ga dit boek lezen !

Meer recensies van Tamara Nome