Vermakelijk, snelle hap

Tamara Nome 17 september 2024
“Gezocht: discrete Dominante heer om een wellicht onderdanige vrouw de regels van het spel te leren. Geen zwepen, kettingen, peddels, handboeien, touwen of speeltjes. Geen seks. Geen enge dingen. Geen achterwerk dingen. Geen gluten. Alleen de feiten, Meneer. Alleen serieuze gedadigden. – CuriousCat4 “

Een boek wat zo begint moet wel goed zijn, toch? CuriousCat wil graag de wereld van BDSM leren kennen, alleen de theorie niet de praktijk. Discreet gaat de uitdaging aan en gaat met CuriousCat op date. Als ze elkaar zien in het restaurant blijkt dat ze elkaar kennen, heel goed zelfs….. 6 maanden eerder heeft CuriousCat na 5 jaar samen te zijn geweest Discreet verlaten en daar zijn ze beide nog niet van genezen. Dus gaan ze de uitdaging aan want dit kan toch niet mis gaan…..

Pucked up love is een kort, fast paced en vermakelijk verhaal. Ik heb van de humor genoten en er zit ook een stukje drama in. Let wel op de triggers want er wordt wel gesproken over rape en mishandeling, buiten de D/S relatie. Over de D/S relatie gesproken, oh mijn god that’s hot hot hot :D en dan nog de plottwist !!!!! Die had ik echt niet verwacht en mijn god echt super goed gedaan !!!

Ik geef dit boek 3 sterren, ik vond hem vermakelijk maar gemiddeld, niet heel erg bijzonder. Ben je op zoek naar een second chance, D/S relatie go get it !!!!!

Meer recensies van Tamara Nome