Bloedstollende cliffhanger

Tamara Nome 05 juli 2024
Bevat spoilers !!!!!

"Zijn jullie finals girls?"

In deel 2 van de Street Academy duiken we verder het verhaal in met Maeve, Shay en Gigi. Ze mogen eindelijk gaan beginnen aan hun droomopleiding Street Academy. Ze verhuizen naar de campus en beginnen met het volgen van de lessen. Met het verlies van Tatum nog vers in het geheugen gaan zij door met leven. Maar er van genieten kunnen ze niet lang, hun nieuwe schoolgenootjes zijn het er niet mee eens dat zij in de opleiding zitten. Behalve het treiteren en lastig vallen door hun schoolgenootjes zit ook de Cluedomoordenaar niet stil. Wie is de volgende en wie zal er over blijven als the final girl?

WAUW !!!!!
Ik was al hooked met deel 1 maar dit deel maakt het nog veel erger. Wat een spanning en emotie !!! Vanaf het eerste hoofdstuk tot de laatste letter zat ik op het puntje van mijn stoel. Ik heb mee gehuild met de verliezen van de hoofdpersonen, heb van woede bijna het boek door de kamer gemeten en wilde op sommige momenten mee dansen van vreugde. Het enige minpunt het de cliffhanger waar dit boek mee eindigt, oh mijn god !!!!! Chinouk wat doe je ons aan ?!?!?!?

Nu maar bijkomen van de kater tot oktober ?

Meer recensies van Tamara Nome