Langzaam maar vermakelijk.

Tamara Nome 02 juli 2024
Wanneer Emmaline naar Parijs afreist, wordt zij ontvoerd door een Lykae….

Na jaren van marteling door de vampierhorde is Lachlain Macrieve, leider van de Lykae Clan, woedend als hij ontdekt dat de gezel waar hij al duizenden jaren op wacht een vampier is. De beschermde Emmaline is in Parijs opzoek naar de waarheid over haar ouders. Tot dat Lachlain haar ontvoerd en opeist als zijn gezel. Hij neemt haar mee naar Schotland en daar neemt hij haar angst voor de Lykae en hun beruchte verlangend langzaam weg. Hij begint haar te verleiden en ze leert haar eigen verlangens kennen. Tot dat het verleden hen inhaalt, zal hun verlangen groeien naar liefde?

We beginnen dit verhaal vanuit de marteling van Lachlain, hoe hij zich los trekt om bij zijn gezel, Emmaline, te komen. Hij spoort haar op en overmeesterd haar. Emmaline die heel beschrermd is opgegroeit en met een grote angst voor Lykae weet niet wat haar overkomt. Ze reizen af naar Schotland en langzaam wordt er steeds meer duidelijk over het verleden van Emmaline en groeit haar band met Lachlain steeds dieper. Het is echt een slowburn, agegap, enemies to lovers en forced proximitie paranormal romance.

Ik mocht dit boek net als het eerste deel Bloed en Mist lezen voor Sisters Press. Het was een vermakelijk verhaal, soms een beetje langzaam, voor mij iets langzaam. Maar het laatste stukje knallende het verhaal weer heerlijk van de True Blood vibes en daar heb ik echt van genoten. Ik geef dit boek 3 sterren, langzaam maar vermakelijk verhaal.

Meer recensies van Tamara Nome