Highschool mafia romance

Tamara Nome 06 oktober 2024
“Wren Stevenson, de kwajongen van de middelbare school en de ultieme mannelijke hoer. Met de constante frons op zijn gezicht lijkt hij alleen de mannen op deze school af te schrikken.”

Wren doet niet aan relatie, na het jaren leven in het mislukte huwelijk van zijn ouders gebruikt hij zijn vuisten op zijn emoties in het gareel te houden. Dat en heel veel losse scharrels. Matilda heeft gezien hoe haar vader haar moeder kapot heeft gemaakt en zweert dat het haar nooit zal overkomen. Maar dan besluit de leraag hen te koppelen voor een schoolopdracht en worden ze gedwongen samen te werken. Al die jaren hebben ze elkaar met succes kunnen ontlopen maar nu worden deze buren naar elkaar toe gedwongen. Hij heeft afleiding nodig, zij heeft een hekel aan hem. Kan haat veranderen in liefde ?
Voor dit boek ik heb ik maar 1 woord, GEWELDIG !!!!! Dit verhaal heeft alles, humor, verdriet, spice, teen drama, actie en 2 knallende hoofdpersonen. Toen ik de mail van Sisters press las kreeg ik al hoge vampire diaries vibes, alleen dan zonder de vanmpiers. Dit is zo waar !!!! Wren doet mij zo erg denken aan Damon, net zo toxic maar ook met een klein hartje en Matilda is een mix tussen Elena en Katrine niet te lief maar ook niet zo kreng. Ik heb zo genoten van dit boek! Ik wil niets verraden maar er zit een twist in dit verhaal, die zie je niet aankomen en mijn God je word om ver geblazen !

Zodra ik je zag is een enemies to lovers highschool romance. Als humeurige bad boys, extreme sexuele spanning en forced proximity jouw ding is, ga dit boek dan lezen. Dit boek krijgt van mij ook 5 sterren !!!!

Meer recensies van Tamara Nome