Feelgood met een rauw randje!

tamochibooks 21 juli 2024
Mireille Versteeg heeft met dit boek een ontzettend mooi debuut geschreven! Het verhaal was erg vermakelijk en toch ook zeker niet teveel drama.
Loes probeert het na haar scheiding zo goed mogelijk te doen in een wereld waar ze zich eigenlijk niet thuis voelt, en onder het strenge oog van haar ex-man Erik en de moeders op het schoolplein. Het is heel grappig om te lezen hoe Loes zich af en toe in de nesten werkt maar ook hoe ze zich er dan weer uitwerkt.
Maar het was niet alleen maar rozengeur en maneschijn, en de manipulatie die Erik met zich mee neemt was echt bizar. Het verhaal is een mooie feelgood maar wel met een rauw randje en ik denk een aanrader voor iedereen!

Meer recensies van tamochibooks