Absoluut een aanrader!

tamochibooks 21 juli 2024
Dit boek lazen we ook samen met de #samenlezenwe club en ik heb de regels van de groep een klein beetje verbroken. Normaal lezen we het boek verdeeld in verschillende stukken zodat we tussendoor kunnen bespreken. Maar dit boek, ik heb het niet weg kunnen leggen.
Lara was als mens heel mooi, ondanks alles wat er in haar hoofd gebeurde. Aren is echt je ultieme golden retriever boy, en hij is echt in mijn hoofd Aladdin op zijn vliegende tapijt.
De storyline tussen deze twee was heel erg leuk, grappig maar ook erg intens. Lara moet leren dat alles wat haar gezegd is niet altijd de waarheid kan zijn en hier dus een keuze in maken.
Het einde was erg verrassend en ik wilde meteen verder lezen!

Meer recensies van tamochibooks