Helemaal zen

tamochibooks 02 juni 2024
Weer een heerlijk tussendoortje dat ik mocht ontvangen van de Verhalenfabriek. Wat heb ik genoten van Wies! Wies gaat naar een yogafestival, waar ze totaal geen idee heeft wat ze er kan verwachten. Ook is ze een behoorlijke work-a-holic en kan ze niet goed loslaten dus dat was echt een heel herkenbaar gedeelte voor me.
Wat ik wat minder vond is dat het verhaal zo kort in de tijd stond. Daardoor had ik soms het gevoel dat de karakters wel heel snel gingen en daardoor sommige situaties niet zo opgelost zouden zijn als dat ze zouden moeten.
Maar, het is een heerlijk zomers verhaal met leuke en grappige situaties (zeker als het gaat om lenigheid en yogahoudingen)!

Meer recensies van tamochibooks