Powerfull

tamochibooks 21 juli 2024
Eindelijk had ik tijd om te beginnen met het lezen van Powerless. Nu de Nederlandse editie uit was, hij in de So Many Pages boekenbox zat en we hem gingen lezen met de #samenlezenwe groep kon ik meteen beginnen.
Ik ben echt door het boek gevlogen. Is het vergelijkbaar met andere ya fantasyboeken? Ja. Maar is dat storend? Nee!
Wat ik mooi vond was de langzame opbouw tussen Paedyn en Kai. Je weet dat het een slowburn is, je weet hoe het gaat lopen maar toch was het wachten op het puntje van je stoel!
Ik ben zo benieuwd naar de andere boeken en ik hoop zo erg dat we snel de Nederlandse vertaling van Reckless krijgen!

Meer recensies van tamochibooks