Hup Holland Hup!

tamochibooks 02 juni 2024
Wat was dit een leuk tussendoortje! 3 totaal verschillende type vrouwen, die als overeenkomst hebben dat hun man speelt in het Nederlands Elftal.
De relaties van alle drie de vrouwen is ook totaal anders en daardoor kan je altijd wel iemand vinden om je mee te binden.
Ik vond ook alle drie hun verhalen heel leuk om te lezen, en moest soms ook echt even fronsen door bepaalde situaties.
Maar ook bepaalde acties waren niet meteen helemaal fout of helemaal goed, waardoor je niet meteen iemand afschrijft als persoon!
Ik hoop ook echt dat alle drie de vrouwen op hun eigen manier gelukkig blijven, want dat gun je ze!

Meer recensies van tamochibooks