Een ruw actieverhaal dat vlot leest

tanja-hermans 30 juli 2024
Ben Koenig de nieuwe held van M.W. Craven. Ik was nog niet bekend met de boeken van M.W. Craven, de hebban actie een boek voor een recensie was voor mij de ideale gelegenheid om kennis te maken met deze auteur. Dat is me heel goed bevallen.

Ben Koenig is al jaren spoorloos wanneer hij opgepakt wordt in een cafe. Het is hem al snel duidelijk dat zijn oude werkgever hier achter zit en iets van hem wil. Een actie die alleen hij tot een goed einde kan brengen. Een jonge vrouw is ontvoerd en Ben moet haar terug halen. Wat volgt is een verhaal vol actie, geweld en wapens. Ben is niet bang te krijgen want hij kent geen angst. Filmisch geschreven met humor en sprekende karakters. Ben heeft een apart karakter, wat voor dit werk natuurlijk ook nodig is. Acties zijn nauwkeurig beschreven en spreken tot de verbeelding. De verschillende karakters vriend en vijand komen goed aan bod. Het verhaal leest vlot en de spanning wordt over de grote lijn goed vast gehouden. Dit verhaal is een echte aanrader voor liefhebbers van actie

Meer recensies van tanja-hermans