Een Italiaans avontuur

tanja-hermans 07 juli 2023
Voor de leesclub van de boekenreizigers onder leiding van Erna Eikhoudt lazen we het feelgood tussendoortje Op het juiste moment van Janice Bakker.
Fay heeft haar leven mooi op orde totdat haar zus Abbey een bom onder haar huwelijk plaatst door een artikel in de krant over Fay’s man te plaatsen. Hij voert al geruime tijd dubieuze zaken bij zijn makelaarskantoor en komt in opspraak. Fay wil hier niets mee te maken hebben en vertrekt naar Italië. Ze is boos op Abbey en hoeft even niks van haar te weten. Eva hun nichtje ziet dit met lede ogen aan en probeert de ruzie te sussen. Ze haalt Abbey over om met hun volkswagencamper naar Italië te vertrekken en Fay op te zoeken om de ruzie bij te leggen en van de italiaanse zon te genieten. Onderweg beleven ze de nodige avonturen en ontstaan zelfs nieuwe liefdes.
Het verhaal leest vlot, het is een echt tussendoor boekje om in vakantiestemming te komen, ik werd vrolijk tijdens het lezen en de meiden namen me mee naar Italië.

Meer recensies van tanja-hermans