Hier wil ik zijn

TanjaT 15 oktober 2024
Suzan, getrouwd, maar niet gelukkig meer, heeft tijd voor zichzelf nodig. Ze heeft het besluit genomen om een paar weken naar Amerika te gaan om te onderzoeken wat ze nu eigenlijk wil. Haar kinderen zijn het huis uit, haar man moet de laatste tijd wel veel extra werken. Ondanks dat ze hem gevraagd heeft of hij een ander heeft (hij zegt nee), gelooft ze hem niet.

Dan gebeuren er vervelende dingen bij het appartement dat ze in Long Beach huurt. Haar huurbaas helpt haar wel, maar ze voelt zich er niet meer veilig.

Ondertussen heeft ze iemand zien lopen die haar erg bekend voorkomt. Maar dat kan toch niet? Dan schuift hij in een café ook nog bij haar aan tafel.

En dan ook nog een app van haar man….. of is het nog wel haar man?

Wat er verder allemaal gaat gebeuren…. kun je lezen in dit mooie boek

Hier wil ik zijn is het debuut van Irene Kroon. Ik ontmoette Irene bij de Valentijnsprijs 2023, ze was toen aan het schrijven. Ik beloofde haar…. als het verhaal ooit uitkomt, ga ik het lezen. En nu is het uitgegeven en heeft verhaal me absoluut niet teleurgesteld! Het is een heerlijk vlot verhaal, met leuke wendingen erin. Ik vond het erg leuk dat ze voor verschillende soorten personages en situaties gaat waardoor het een verrassend boek is geworden. Grotendeels lees je vanuit Suzan, maar de korte stukken van Beau geven een heel mooi inzicht van zijn ideeën, twijfels en belevenissen. Irene heeft de personages duidelijk uitgewerkt waardoor je het idee hebt dat je ze ook echt kent.

Neem daarnaast de mooie beschrijvingen van de steden / plekken waar Suzan is, de spanning die Suzan (en dus wij) voelen door vervelende dingen die gebeuren en de vonk die overslaat, maar ook de twijfels naar voren brengt…… een compleet verhaal waarin ik graag zo snel verder wou lezen!

Dank @uitgeverij.hartklopper voor het recensieboek!

#irenekroon #hierwilikzijn #hartklopper #romance #liefde #feelgood #lezen #thema #californië #newyork #huurauto #acteur #scheiding #twijfels #gaathettesnel #volwassenkinderen #keuzesmaken

Meer recensies van TanjaT