Ontbijt op bed

TanjaT 21 september 2024
In ontbijt op bed van Renee Olsthoorn, lezen we in het korte verhaal dat Romy en Nick in een beddenwinkel staan.
Ze hebben net een groot huis gekocht, zijn aan het inrichten. Maar in die beddenzaak geeft Nick aan dat hij het zo toch niet ziet zitten en bij haar weg gaat.
Ze schrikt hier erg van, is erg verdrietig, maar besluit dan toch te gaan zoeken naar een bed, want op een matras op de grond slapen is eigenlijk maar niets. Dan ziet ze haar droombed: een hemelbed. Ze besluit er even op te gaan liggen.
En wat er dan gebeurt….

Ontbijt op bed is een grappig kort verhaal dat je in een kwartiertje leest. Een verhaal waarbij je ziet aankomen wat er gebeurt, maar zelfs dan nog een wending krijgt die ik even niet verwacht had.
Een heel fijn leesbaar verhaal dat humor heeft, beetje rond tijd voor kerst zich afspeelt en waar het schaamrood je op de kaken zou staan als het eerste deel jou overkwam!

Meer recensies van TanjaT