Heerlijk spannend boek

Een boek om in te verdwijnen, maar ook om weg te leggen vlak voordat je naar bed toe gaat.
Het is boeiend hoe het verhaal steeds meer lijntjes krijgt, die uiteindelijk bij elkaar komen. Knap hoe het verhaal geen moment gaat vervelen of afvlakt.
Het einde had ik verwacht (maar misschien omdat ik als auteur dezelfde keuze had gemaakt).

De verschillende personen worden goed uitgewerkt. De karakters krijgen zo mooi vorm waardoor de keuzes die ze maken zo logisch lijken.

De auteur brengt een maatschappelijk probleem in. Hoe groot is de stap om een melding te durven maken en hoe wordt daarop gereageerd?

Ik heb dit boek gelezen voor de facebookgroep Boekentoer van Attie Dottinga

Meer recensies van TheavanBodegraven