Zo mogelijk nòg meeslepender dan deel 1!

Thera 08 juli 2024
Dit tweede deel van de Millenium-reeks sleepte me zo mogelijk nog meer in het verhaal dan deel één. Met dezelfde gedetailleerdheid en nauwkeurige beschrijvingen schreef Larsson over de wederom heftige avonturen van Lisbeth en Mikael. Ook kwamen vele nieuwe karakters ten tonele, wat het af en toe wat lastig te volgen maakt als je niet heel goed oplet. Het is een boek waar je je kop bij moet houden en af en toe een stukje moet teruglezen, zo complex zijn de verhaallijnen. Het is echter zeer bewonderenswaardig hoe kloppend alles is geschreven. Ik geef dit boek, door mij zelden gegeven, vijf sterren en ga vlug door naar deel drie!

Meer recensies van Thera