een suf verhaal zonder emoties

Thera 16 juli 2024
Halverwege het lezen van dit boek kwam ik erachter dat ik eerder iets van deze schrijfster gelezen had. En mijn mening was ook toen niet heel positief. Dit boek was wederom niet iets voor mij. Opnieuw twee sterren voor een suf verhaal, waarbij je niks voelt, geen verwachtingen, geen humor, geen spanning, geen romantiek, geen nieuwsgierigheid. De enige emotie die het los maakte was irritatie. Ik irriteerde me aan de karakters, met name de sneue vrouwen met allerlei angsten en zeer dienstbaar zonder nee te durven zeggen.. Ook nog eens met grote meningen die ze graag uitten over een familielid. Het hele boek is verder emotieloos geschreven en kabbelt naar een einde zonder graag uitgelezen te willen worden. Ik heb dat toch gedaan om eerlijk te kunnen recenseren.. Twee sterren dus, meer kan ik er niet van maken. En note to myself: lees nooit meer iets van Fforde!

Meer recensies van Thera