Dapper

Thera 26 juli 2024
Wat vind ik het dapper van Tara dat ze haar verhaal vertelt èn deze kwetsbare foto op de cover heeft geplaatst. Dat ze drie keer een kankerdiagnose kreeg deed vermoeden dat het een dramatisch boek zou zijn. Dat is het niet en ergens is dat fijn, anderszins was het een wat lauwe omschrijving van alles wat er in de jaren gebeurde en leer je Tara kennen als een taaie die zichzelf niet graag kwetsbaar opstelt. Dat merk je in het boek, maar hé, ik zou dat ook niet kunnen denk ik. Een prima gemiddelde drie sterren. Het was voor mij een hogere score geweest als ik wel meer kwetsbaarheid en emotie had gelezen en in dat gevoel zou zijn meegesleurd. Daarnaast had ik behoefte aan meer ‘technische’ details over het medische circuit, puur omdat ik dat interessant vind en regelmatig meer had willen weten. Maar nogmaals: ik doe het niet na en heb superveel respect voor Tara hoe ze dit heeft doorstaan en hoe ze ervoor koos om precies dat te delen wat ze met ons wil delen en dat is een heleboel.

Meer recensies van Thera