Heerlijke zelfspot en prettige luchtigheid

Thera 05 juli 2024
Dit boek zit vol leuke anekdotes, met heerlijke zelfspot geschreven. Herkenbaar en met overdrijvingen die ik zelf ook had kunnen maken. Situaties uit het leven van Bettina zijn met een prettig soort luchtigheid gebracht. Her en der zitten er wijze lessen in. Ik heb het luisterboek, welke Bettina zelf heeft ingesproken op een prettige en grappige manier, geluisterd. Het is een boek vol vermaak voor als je even geen zware kost wilt. De verhaaltjes waren niet in chronologische volgorde, waardoor ik me soms afvroeg in welke levensfase betreffende situatie zich afspeelde. Ik had chronologisch denk ik fijner gevonden, maar hé, laat maar.

Meer recensies van Thera