Rauw, briljant, bizar!

Thera 02 juli 2024
Tjonge dit eerste deel uit de Millenium-serie is heftig! Het is rauw, briljant, bizar en fantastisch gedetailleerd beschreven. Hoewel het begin even lastig inkomen was, heeft het me snel daarna geheel in het verhaal getrokken. De geweldige personages en prettige schrijfstijl maken het geheel af. Ik ga zeker deel twee lezen! Hopelijk is het iets minder heftig en blijven de enorm weerzinwekkende gebeurtenissen wat uit. Maar ik vrees het ergste bij zo’n tweede deel, toch ben ik te nieuwsgierig hoe het verder gaat met Mikael en Lisbeth en welke avonturen ze nu gaan beleven. 4,5 ster net naar beneden afgerond!

Meer recensies van Thera