Wat een fantastisch boek!

Thera 23 juni 2024
Zeven briefjes is een fantastisch boek. Het een Feelgood noemen doet het vreselijk te kort en klopt ook maar deels, want ergens in het verhaal houd je het maar moeizaam droog. Het boek schiet vrij snel door de tijd en soms zou je meer details van bepaalde momenten in het leven van Leonie hebben willen lezen, maar achteraf is het eigenlijk precies goed. Met de wendingen die het verhaal nog krijgt in het laatste deel van het boek, ben je dat gevoel kwijt en wil je als lezer juist weer snel verder in het verhaal. In twee dagen uitgelezen! Overigens zitten er best wat foutjes in het boek, dat begon al op bladzijde 1, wat ik normaal superstorend en onnodig vind. Maar dat is volledig goed gemaakt door de inhoud!

Meer recensies van Thera