Wow

The.reading.blonde 13 december 2022
Wow! Ik zou eigenlijk niet verwonderd moeten zijn over hoe goed dit boek was. Ik ken de boeken van Steve Cavanagh, en ‘t zijn toppers. Maar deze … *chefs kiss*
Opnieuw een rechtzaalthriller. En opnieuw ontzettend spannend.
We volgen ook in dit verhaal weer advocaat Eddie Flynn en zijn team.
Dit is het 6de boek in de Eddie Flynn-serie maar je hoeft ze opzich niet in volgorde te lezen. Ik ben ook pas begonnen bij boek 4.
Zoals zijn andere boeken zit je ook hier weer vanaf de eerste pagina in het boek.
Dit boek wordt verteld vanuit verschillende standpunten, maar alleen de hoofdstukken van Eddie worden vanuit de ik-persoon vertelt.
Zo lijkt het alsof Eddie het verhaal tegen jou verteld. Een heel leuk detail in een nog leuker boek.
‘Advocaat van de duivel’ zit zo goed in elkaar. Zo slim bedacht. Je krijgt doorheen het verhaal verschillende puzzelstukjes. Op het einde vormen deze dan een perfect einde.
Ik kon tegen het einde het boek echt niet wegleggen, ik heb nog nooit zo snel gelezen. Ik moest weten hoe, wie en wat!
Als je de boeken van Steve nog niet kent, geeft ze dan zeker een kans. Geloof me je zult het je niet beklagen.
In mei 2023 komt z’n nieuwe boek uit dus daar kijk ik nu al vol ongeduld naar uit

Meer recensies van The.reading.blonde