Benieuwd naar het vervolg

Tiany02 27 maart 2024
Door omstandigheden heb ik tamelijk lang gedaan over deze historische roman, maar het was zeer de moeite. Wat een knap verhaal, veel kwam aan bod, vriendschap, liefde, haat, spanning en geweld. Hoe verder je leest, hoe boeiender het verhaal wordt, voor mij was dit zo in ieder geval. Anne Dyewards en Kroonprins William zijn de hoofdpersonen, alles draait om de troon van William zijn vader, een vreselijk hardvochtig man, die zijn zoon vaak vernederd, en plannen heeft voor een nieuwe troonopvolger. Een zeer romantisch maar bij momenten ook gewelddadig middeleeuwse roman dat snakt naar een vervolg. Ik ben zeer benieuwd.

Meer recensies van Tiany02