Niet echt mijn meug

Tiany02 27 juni 2024
Ben content dat het boek uit is, ik vond het idee voor het verhaal niet echt slecht, maar het kwam voor mij over als een Amerikaanse thriller/actie film. Ook vond ik de schrijfstijl niet altijd even aangenaam. Ik heb al veel boeken gelezen waar geregeld tijdsprongen worden gemaakt, is nooit een probleem geweest, altijd goed te volgen, maar in dit boek wordt er bij momenten nogal eens vaak, tussen de zinnen, van de hak op de tak gesprongen, dat je even moet denken….”zit ik nu in het verleden of het heden ?” En dan weer plots een andere tijdsperiode. Enfin, ik wou toch graag weten hoe het verhaal afliep, en er zijn momenten dat het mij kon boeien, maar zou het zeker niet in boekvorm kopen, zoals ik met al mijn favoriete boeken doe, om later nog eens te lezen.

Meer recensies van Tiany02