Beetje abrupt einde

tiggerhans 01 juli 2024
Hoewel er verschillende personen in het verhaal een prominente rol spelen, gaat het in dit boekje toch vooral om Suzan.
Suzan heeft het gevoel dat ze niet zo goed is als haar vriendin Britt die naar een ander team is overgegaan. Bovendien gaat het allemaal niet zoals Suzan het zou willen hebben, en tot overmaat van ramp lukken de sommen met breuken niet.
Gelukkig komt er wat afleiding aan in de vorm van een leuk weekend met al de teams en trainers samen, en daar gebeurt het een en ander waardoor Suzan toch best wel slim blijkt te zijn.
En als klap op de vuurpijl ontmoet ze haar favoriete Nederlandse hockeyster!

Ehm, en dan verwacht je eigenlijk nog dat het in hetzelfde verhaal goed komt met haar rekenprobleem en met Charlotte die, zelfs nadat blijkt dat ze eigenlijk overal gepest wordt, nog steeds buiten de boot valt.
Maar helaas, het verhaal stopt. Abrupt einde, dat je laat zitten met de vraag: "gaat dit verhaal nou verder in het volgende boekje van de Supersticks"? Of begint er dan een totaal ander verhaal?

Het boekje hoeft geen problemen te geven als het gaat om moeilijke woorden, of als je een probleem hebt met begrijpend lezen.Verder zijn de letters en woorden zo gedrukt met zichtbare tussenruimte waardoor kinderen met dyslexie waarschijnlijk geen moeite hebben om het te lezen. Mijn waardering zo'n beetje in het midden. Niet slecht maar ook niet bijzonder.

Meer recensies van tiggerhans