Een bloedstollend slot!

Twistedpagess 12 juli 2024
Kerri Maniscalco slaagt erin een fantastisch slot te schrijven voor de Koninkrijk der Zonden trilogie. Dit boek is gevuld met magie, spicy scénes, illusies en liefde, wat de perfecte elementen zijn voor een goed einde voor onze lievelingspersonages!

In het laatste deel van de Koninkrijk der Zonden serie gaat het verhaal van Emilia, Toorn, Vittoria en de andere prinsen van Hel, verder. In ‘De prins van Trots’ ontdekte Emilia dat haar tweelingzus, Vittoria, nog leeft. Nog bijkomend van de emoties, en het besluit dat ze Toorn helemaal wilt opeisen, moeten Emilia en Toorn naar de demonenrechtbank komen, n.a.v. een moord. Vittoria krijgt de schuld van deze moord. Dit is de uiteindelijke druppel voor Emilia om voor eens en altijd uit te zoeken wie haar zus daadwerkelijk is.

Emilia en Toorn kan ik toevoegen aan mijn lijstje van ‘meest favoriete boekenkoppels ever’. Ik ben absoluut verliefd geworden op dit stel. De manier waarop ze elkaar opnieuw hebben gevonden in het boek… De spicy scénes en de avonturen die hen samenbrengen zorgen ervoor dat je het boek niet kan wegleggen. De emoties van de karakters zijn door Maniscalco goed omschreven. Zodanig goed omschreven, dat ik zelfs kippenvel kreeg op het moment dat Emilia haar furie ontketende. Haar karakterontwikkeling in dit boek was immens. We zagen niet langer meer de wraak nemende Emilia, maar in De koning van de Hel groeide ze naar de rol van een koningin. Gepaard met dreigende gevaren leidt het boek tot een bloedstollend einde. Ik heb het boek niet weg kunnen leggen en in een ruk uitgelezen!

De koning van de Hel geef ik vijf sterren. Het is mijn favoriete deel van de serie geworden. De karakters heb ik allemaal in mijn hart gesloten, en hier en daar heb ik stiekem ook een traantje gelaten. Maar niet getreurd, op 24 september verschijnt Het spel der Zonden! Een standalone waarin we lezen over Afgunst & Camilla in het Rijk van de Verdorvenen.

Meer recensies van Twistedpagess