Wat een rollercoaster!

VanessaW 21 juli 2024
Ik heb maar 1 woord: wow!
Het duo De Vriese-Durnez wordt weer samengebracht want tijdens de Gentse Feesten verdwijnt Sarah Martens. Haar minnaar is verdachte nummer 1, maar hij wordt een paar dagen later zelf dood teruggevonden met vreemde bijtsporen in zijn lies.
Dat doet bij de FGP een belletje rinkelen want een aantal jaar geleden waarde er in Europa een seriemoordenaar rond die exact dezelfde verwondingen toebracht.

We leren Nathan en Marjolein privé weer wat beter kennen. Marjoleins zus Lilli verschijnt weer in haar leven. En Nathan worstelt met gebeurtenissen uit het verleden die verband houden met deze zaak.

Pluspunten ook voor de vele verwijzingen naar Luc De Vos en Gorki. Wat was het heerlijk om de songteksten nog eens terug te horen...

Wat. Een. Boek. Een rollercoaster was het! 510 pagina's uitgelezen op 2 dagen! En dat einde... pfff! Bjorn Van Den Eynde zal sneller moeten schrijven dan zijn eigen schaduw om hier een vervolg aan te breien, want met mij zitten waarschijnlijk al een boel lezers met smart te wachten hoe dit verder gaat...

Meer recensies van VanessaW