Van sloom begin naar niet meer weg te leggen

Vera1958 17 oktober 2024
Moest echt door de eerste 100 blz heen. Het kabbelde maar wat. Ik hoorde maar steeds het is een mooi boek. En al doorlezende kwam ik in het prachtige verhaal van Emile en Joana, hun heden verleden en korte toekomst. Ook het bes hrijven van de plekjen diet je bijna verlangen naar Frankrijk en de Pyrennen af te reizen. H
De laatste uren van Emile hadden toch nog een verrassend eind. Het boek speelt nog veel door mijn gedachten. En sommige spreuken eruit zal ik zeker herinneren. Nav dit boek heb ik de Alchemist gekocht van Paul Coelho. Gewoon omdat het zo vaak wordt aangehaald.

Meer recensies van Vera1958