Goede instap psychologische thriller

Verelien 18 juni 2024
In de Bigamist volgen we het verhaal van Emma, Sam en Faith. Het verhaal wordt vanuit hen drieën verteld. Er zitten veel plottwisten in, waardoor ik niet heel diep in kan gaan op het verhaal zonder spoilers te geven. Emma komt erachter dat Sam een tweede vrouw heeft en Faith is de zus van Sam en vriendin van Emma.

Het boek is super vlot geschreven en in het begin gaat het verhaal vooral over het ontstaan van de relaties van Emma met Sam en Faith. Je merkt continu in het boek al dat er dingen niet kloppen, dat mensen niet eerlijk zijn. Langzaamaan ontrafel je de geheimen van het boek. Het boek is niet mega spannend, maar zorgt er zeker wel voor dat je door wil lezen.

Persoonlijk had ik meer mindfuck verwacht, die ontbrak voor mij helaas. Dat is wat ik zoek in een psychologische thriller, dat je gewoon niet meer weet wat voor of achter is en je continu op het verkeerde been gezet wordt.

Voor mij was het boek een prima tussendoortje en ik denk dat dit boek perfect is voor mensen die nog geen of weinig psychologische thrillers hebben gelezen of niet graag enge thrillers lezen, maar ook zeker voor de doorgewinterde thriller lezer die zin heeft in een fijn tussendoortje.

Bedankt LS amsterdam voor het reviewexemplaar.

Meer recensies van Verelien