Een heerlijke roman, vol liefde, muziek en spanning

Verelien 22 juli 2024
Dit was precies wat ik nodig had.

Een heerlijke roman, waarin we drie liefdesverhalen volgen. Het boek heeft 6 POVS, van drie heren en drie dames. Dit geeft je als lezer een kijkje in ieders leven met de bijbehorende struggles of zware problemen. Je leert de meeste personages hierdoor goed kennen en leeft echt met ze mee.

Het is een spannende roman en dat vond ik heerlijk. Naast de focus op ABBA, het concert en de romantische relaties werd de spanning goed opgevoerd in het boek en zat ik te wachten op de ontknoping! Het zorgde dat ik door wilde lezen! Ik heb er van genoten!

Binnen een hoofdstuk komen meerdere POVS voor waardoor je eigenlijk mini hoofdstukjes binnen een hoofdstuk hebt. Dit zorgt ervoor dat je nog sneller door het boek vliegt.

Ik vind dit boek een dikke tip en ook perfect voor deze zomerse periode! Ik ben verrast dat het zo weinig aandacht heeft gekregen in de bookcommunity.

En nu ga ik meteen Mamma Mia kijken want ik heb zin om te swingen op de heerlijke muziek

Meer recensies van Verelien