Een humorvol en hartverscheurend boek

Verelien 04 juli 2024
In het verhaal volgen we Millie op haar reis om de as van mevr Nash te verenigen met haar eeuwige liefde. Deze reis zit natuurlijk vol hobbels en leert ze haar reisgenoot, Hollis, maar ook zichzelf beter kennen.

Naast de verhaallijn van Millie, springen we ook terug in de tijd om meer te leren over de grote liefde van mevr Nash, genaamd Elsie.

Het boek zit vol humor en heeft me meerdere keren hardop laten lachen, maar zit ook vol pijn en verdriet en is soms hartverscheurend en heeft me echt laten huilen. Sarah heeft rouw en verdriet echt goed weten te beschrijven.

Je groeit ook mee met de karakters. Je leert ze steeds beter kennen en je ziet ze groeien. Door de reis en elkaar leren ze niet alleen elkaar beter kennen maar ook zichzelf en hoe hun rugzakje hun leven beïnvloedt.

Ik heb echt ontzettend genoten van dit boek. De banter tussen Millie en Hollis is heerlijk. En ik houd echt ontzettend van de grumpy x sunshine trope en dat gecombineerd met forced proximity. Als ik aan het boek denk begin ik alweer te glimlachen. Ik wil meer over Millie en Hollis lezen!!

Bedankt April books voor het vooruitleesexemplaar!

Meer recensies van Verelien