Een thriller die onder je huid kruipt met Roodkapje vibes

Verelien 05 augustus 2024
Deze thriller wordt verteld vanuit Imke en Imke heeft een geheim en het geheim komt tegelijkertijd met de wolf terug om haar te achtervolgen.

Het is een spannende thriller die onder je huid kruipt en je de kriebels bezorgd gecombineerd met de terugkeer van de wolf in Nederland geeft het geheel je ook Roodkapje vibes.

Marcella heeft denk ik heel realistisch beschreven hoe Imke met het geheim omgaat, hoe dit zo komt dat ze ermee omgaat en wat alle gevolgen van dien zijn.

Ik vind het ontzettend tof dat Marcella dit fictieve verhaal heeft gecombineerd met de daadwerkelijke komst van de wolf naar Nederland en wat dit voor impact op alles heeft. De strijd die je krijgt tussen voor- en tegenstanders. (Op het einde van het boek legt ze hier nog wat meer over uit).

De cursieve stukjes door de wolvenman aan het begin van het hoofdstuk geven het boek een nog duisterder randje. Je krijgt er zelf soms een opgejaagd gevoel van en zorgt ervoor dat je soms nog wat meer in de war raakt.

Het boek blijft je in spanning houden en Marcella weet heel goed hoe ze de personages net genoeg verdacht moet maken. Het bleef tot het einde spannend met een verrassende ontknoping.

Dikke tip deze spannende thriller die je de kriebels geeft en wat waargebeurde gebeurtenissen verweeft zodat het boek nog meer lading en spanning krijgt gecombineerd met roodkapje vibes. Ik heb ontzettend genoten.

Dank je wel de Crime Compagnie voor het recensieexemplaar.

Meer recensies van Verelien