Heerlijke feelgood

Verelien 15 augustus 2024
Soms heb ik gewoon even een lekkere feelgood nodig die zich grotendeels op het Ierse platteland afspeelt.
In het verhaal volg je de Nederlandse Robin, die haar leven niet echt op orde heeft en krijgt. Ze slaapt met haar baas, wordt ontslagen en woont bij haar zus. Robin wil door een reis gaan ontdekken wat ze nu echt wil in het leven en komt zo in een Iers dorpje terecht waar ze tijdelijk gaat wonen en werken.

Vanaf moment een klikt het niet tussen de FMC en MMC, er zit veel banter tussen hun, maar ook hun eigen problemen en geheimen zitten in de weg. Soms wil je ze wel eens een klap in hun gezicht verkopen omdat ze zo koppig zijn. Je ziet ze ook een groei doormaken, zeker Robin, maar ook haar zus die eigenlijk alles op orde heeft en meestal de verstandige is, ze leert wat losser te komen.

De natuur en omgeving werd prachtig omschreven. Ik wil nu ook naar een klein Iers dorpje in de prachtige natuur..

Gewoon een heerlijke feelgood die je even mee transporteert naar een klein Iers dorpje, waar je gezellig in de locale pub een drankje gaat doen en een prachtig natuurgebied met een mooi meer.

Meer recensies van Verelien